snark!

Idag kommer jag att vara väldigt trött, känns nu när jag sitter i soffan med en filt och tittar på tv :p Idag klev jag upp många timmar innan jag brukar! Vanligtvis kliver jag upp nio men idag klev jag upp halv sju..
Jag var hos folktandvården och gjorde avtryck för bettskena, usch det var inte roligt! jag fick kväljningar osv!

Idag efter jobbet ska jag gå på stan med Cicci!, vi ska köpa present till Anneli som fyller 21 den 2:a november :)
Jag ska även kolla på en ny klocka, min som jag fick av Cicci och Anneli på studenten har blivit så ful i färgen. Plus att jag ska kolla hur mycket de kostar att fixa till en ring i formen, de kan väl inte vara så dyrt tycker ja? Min ring har nämligen blivit mer än oval om ni förstår mig? Den blev så när jag var utomlands och klappade händerna mycket antar ja?! haha!

I helgen blir de lungt fredag, ska vara hemma och kika på idol och mysa osv. lördag var de planerat att jag skulle köra roger och jocke på hockey, men jag har ändrat mig. Så istället blir de utgång med bästa Malin! 
De känns inte roligt att köra bil när man aldrig vet vad de är för väder. Känns inte heller roligt att vara chafför åt någon när man inte alls är taggad på de. Jag var ju taggad när jag tackade ja till att vara chafför. Men man kan väl ändra sig?! 

Nej nu ska jag kolla på lite nyheter innan jag måste gå och jobba :)

xoxo♥
 

Kommentarer
Postat av: cj

Varför har du inte sagt nåt? Har du pratat med roger? Lite taskigt eftersom han köpt biljetter och allt..................................

2010-10-28 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0