skön söndag.

Idag tänkte jag sova länge men så blev det inte, vaknade vid tio dock låg jag kvar i sängen till elva ungefär!
Nu har jag precis tittat på idol reprisen eftersom jag jobbade i fredags :p

Nu tänkte jag ladda upp några bilder från våran helg i fjällena :) Enjoy


Johan och Cicci i tomtemasker :)


Sitter och mår bra!


bordet där vi satt mestadels av tiden :)


cicci och jag :p


Cj och P

     


Jag och johan(na)


Thomas och Johan


blev mycket kortspelande :)




utsikt från stugan


:)

För att sammanfatta denna helg blev det mycket alkohol för de andra, inte för mig :)
Vi hade väldigt väldigt trevligt och mysigt!
De var ingen som brydde sig om vad klockan var, var vi trött så sov vi, var vi hungriga så åt vi osv!
Såna här helger mår alla bra av, kändes skönt att komma från surhudik för en stund :)

xoxo♥



Kommentarer
Postat av: Cicci

Nyår nästa! :) <3

2010-10-24 @ 20:21:33
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nyår nästa! :) <3

2010-10-24 @ 20:21:34
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0