ojojoj

Nu var de länge sedan jag skrev igen.
Efter att jag Cicci och Anneli kom hem från AN har det faktiskt inte hänt så mycket.
Liten sammanfattning:

Cicilia har fyllt nitton, vi var på texas och käkade. 
Jag har jobbat massor!
I helgen var jag, Thomas, Cicilia och Johan i fjällen och hade de bra!
Jag har varit på krogen en gång sedan vi kom hem.

Äh, de här började bli tråkigt :p
Jag orkar inte lägga upp massa bilder från AN just nu, men de kanske kommer :)
En sak jag absolut kommer att göra är att lägga upp lite bilder sedan denna helg!

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, jag fyllde faktiskt 19! ;) Och du förresten, jag kan fixa en ny bloggdesign till dig om du vill?! :) Jag är sugen på att göra en och så har jag ph på datorn nu igen :)

2010-10-20 @ 15:38:17
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0