klocka

Idag var jag som sagt hos tandläkaren! Efter de gick jag hem och allt blev stressigt innan jag gick till jobbet, men kom inte en enda minut försent som tur var!
Efter jobbet väntade jag en stund sedan kom Cicci och vi gick på stan en sväng.
Vi handlade present åt Anneli och så köpte jag en klocka på guldfynd och så skickade jag iväg min ring som blev helt oval i cypern. Sjukt, de kostade 310 kronor att få ringer rund igen, tur jag hade presentkort :)

När vi var klar på stan gick vi och fikade sedan stog vi en halvtimme ungefär och tittade i en korsning hur allt gick till, Cicci håller nämligen på att ta körkort, så jag försökte lära henne hur de funkar med en fyrvägskorsning där de är höger regeln :)



  


Vad tycker ni om min nya klocka?

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0