fredag kväll

Nu är det helg för väldigt många människor, imorgon och på söndag är många lediga och har säkert ingenting planerat! Så är inte läget för mig :p Jobbade kväll idag och ska även jobba kväll imorgon :) Det är roligt att jobba, men samtidgt känns de att man lever, oftast är jag helt slut när jag kommer från jobbet, orkar inte göra någonting, vill heller inte göra någonting. Men så är de att ha ett jobb antar jag! Hellre har jag ett jobb som jag är väldigt nöjd med (som jag är!) än att sitta hemma heeeela dagarna och inte göra ett skit och heller inte ha någon inkomst, usch! Tycker verkligen synd om de människor som inte har ett jobb eller går i skolan. Blir ni inte deprimerade? Känns de inte som att ni får sämre självförtroende? Jag vet att jag skulle bli deppad! Nu känns de bara bra, de är skönt att veta att någon behöver en och vill att man ska jobba! :)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på ett avsnitt av Vampire diaries :)

Imorgon ska jag upp i rimlig tid, bästaste Malin kommer in till stan vid ett, då ska vi gå på stan ta en fika eller käka lunch, och jag känner på mig att de kommer bli roligt och väldigt trevligt!

Godnatt!
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är klart att man inte vill vara arbetslös. :P

2010-10-23 @ 21:33:10
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0