C

Idag har jag jobbat. Det gick bra, eller helt okej iallafall :) Efter jobbet åkte jag direkt till Cicci i Stocka.
Väl framme där började vi med att ta ut mitt löshår. Det tog en bra stund, och ont gjorde de i vissa lägen. usch! Men nu är de gjort, och de är faktiskt skönt att kunna kamma/ borsta igenom mitt eget hår igen :)
Mitt hår har faktiskt växt en hel del vilket är skönt och roligt :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på tv. Imorgon ska jag till folkets hus klockan sju, för de är nämligen småstadsliv live då. Jag ska gå med mamma och micke. Hoppas på mycket skratt! Jag har dock inte sett en enda film, har endast tittat på några klipp på youtube :p

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0