äntligen

idag är de den dag jag längtat efter nu i några dagar!
Ikväll är de partey som gäller. Ikväll ska jag vara glad, ikväll ska jag vara mig själv, ikväll ska jag vara på mitt bästa partyhumör!

Jag var på stan för ett tag sedan och handlade tre par tröjor, en fick jag av mamma, snällt av dig :)
En av tröjorna ska jag nog ha på mig ikväll, kanske bjuder på en bild också ;)
Om en stund ska jag skjutsa hem annsofie och emma, dom är nämligen på bus palatsen här i stan nu.
Efter jag har skjutsat hem dom ska jag hälsa på pappa, han fyllde år igår och åker hem imorgon. Bäst att man passar på när man ändå är där :) När jag hälsat på där ska jag hämta Cicilia, hon åker med mig till stan igen! :)
Runt fem tiden kommer Malin och sedan kommer de andra troligtvis droppa in en efter en!
Känner på mig att ikväll kommer bli en kanon kväll!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0