I lördags hade jag hur kul som helst. Kvällen blev näst intill perfekt! Det började med att Matilda kom hit, vi skjutsade hem Annsofie och Emma, sedan hämtade vi Cicci i stocka. När vi kom hem duschade jag och sedan åt jag. Efter det kom Malin och en liten stund senare kom även Anneli. Så var alla samlade och vi började dricka lite. Blev en rätt rolig förfest, lyssnade på massa bra musik och pratade om gamla minnen, vi hade en rolig förfest med andra ord :)

Vid elva började vi gå ner mot August, halvvägs kom jag på att jag glömt mitt körkort, så de var bara att gå tillbaka och hämta de :p (typiskt mig att glömma de, är jag ute för sällan tro?)
När vi kom in på August var det rätt dött, vi gick till baren och handlade och sedan ställde vi oss vid ett bord och jag tror alla tänkte samma tanke ''Kommer de inte mer folk än såhär?''- Men runt tolv droppade de in folk hela tiden och efter en liten stund var de fullt överallt, från att de var tomt på dansgolvet till att de var packat och då menar jag verkligen packat.. Haha, precis som Anneli ;)

Kvällen var bra, tack för det alla medverkande! :)

Idag har jag jobbat hela dagen, det blev ungefär elva timmar, de var en helt okej dag på jobbet, var så sjukt trött bara.. Tror att de har har med att jag var ut i lördags och att jag och Matilda satt och tittade på tv hela dagen igår, haha!

Just nu sitter jag och tittar på ''Felix stör en ingenjör'', de är rätt intressant och roligt, Felix är en så härlig människa, han har så roliga kommentarer till allt, han är verkligen rolig tycker jag :)

Imorgon ska jag åka till Lingonvägen för att gratta Anneli som fyller 21 år imorgon, nu är hon snart gammal tant, hah! nejdå hon är så ung pch fräsch så ;)

xoxo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0