imorgon..

.. kommer min kära och efterlängtade mamma hem! Ska bli så otroligt skönt att hon och Micke kommer hem! Känner mig så omogen och barnslig när jag skriver så, men sån är jag.

Jag har nästan alldtid fått höra att jag är väldigt mogen för min ålder. Visst de känns jättebra när folk säger de till mig, absolut! Men samtidigt kan jag fundera på hur jag blir när jag är äldre? Kommer jag vara omogen då? Min mogenhet har kanske stannat liksom?!, kan den ens göra de? Hmm, jag har faktiskt ingen aning om hur de blir, det får framtiden avgöra! Fast framtiden är just nu. Samtidigt förstår jag inte hur man kan vara omogen när man är 18år och uppåt. För mig finns de liksom inte. Men jag vet att människor är omogen, jag har träffat många. Omogenhet är olika från person till person, jag kan tycka att ''Lasse'' är sjukt omogen, men ''Kurt'' kan tycka att ''Lasse'' är väldigt mogen. Aaa, de är konstigt.. Nog om de, alla får skaffa sig en egen uppfattning om mig. Jag är alltid mig själv, i gott och ont.

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, ska snart sova, börjar jobba klockan tio imorgon. Och jag orkar verkligen inte vara lika trött som jag var idag. De känns inte okej att vara trött på jobbet. Jag får ju lika mycket betalt om jag är pigg eller trött, sant?!

Känner att jag är full av funderingar just nu. Kan åtminstonde försöka sova!
Godnatt, puss!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0