HHC

Idag har jag varit på hockey för första gången i mitt liv. Och jag gillade de skarpt! Det var HHC-ÖVIK!
Klart att grabbarna spelade bra, ábsolut inte bäst men de vann iaf :) En seger är alltid en seger, och jag tycker absolut att dom förtjänade den!

Just nu ligger jag i sängen och känner efter om jag är redo att sova eller inte. Kan bli så att jag slår igång en film snart. Har länge känt mig sugen på att titta på 8 mile, eftersom de var så länge sedan. Men vi får se.

Har även pratat med Malin mera angående en eventuell flytt. Vi har länge funderat om vi ska flytta ilag. Och nu kan de kanske bli så att vi gör de!
Vi har iallafall bestämt oss att vi ska försöka! Skulle de bli så att de absolut inte funkar så finns ju våra rum alltid kvar hemma liksom! Men jag tror att både jag och Malin är personer som trivs med någon nära. Jag vet att jag är iallafall så. Jag trivs med personer i min omgivning hela tiden! Visst de finns stunder när man kanske inte mår så bra som man vill vara själv osv, men de kommer vi klara galant! Jag vet att vi kommer ge varandra den möjligheten att kunna vara själv! Ett steg närmare vuxenlivet och de gillas skarpt!
 


Nej, nu ska jag återgå till vad jag gjorde innan, de vill säga ingenting! haha

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0