Hej!

Idag känner jag mig helt slut!. Vet inte varför. Jag var inte vaken så himla länge igår, och så vaknade jag vid halv tio. Så de kan inte vara därför?! Jag gjorde ingenting igår som jag inte brukar göra..

Igår tittade vi på idol, TUR att Geir åkte ut! jag tycker att han är för gammal och nu har han visat vad han kan osv osv. Men otur att Weise fick duellera mot honom, han var ju bra igår! Men om jag tänker efter är alla lika duktiga. Men kändes ändå som att Elin eller Linneá skulle hänga löst, tyckte inte dom var lika bra som alla andra.. Men men, jag röstade inte då kan jag ju inte klaga heller =)

Jag är i Bollnäs hos min syster, åkte hit igår när jag vaknade, var väl här runt ett tiden :)
Ikväll blir de utgång för oss på tranan. Vi ska klä ut oss, de kommer bli rätt roligt tror jag :)
Dock kan jag typ intye dricka nåt, för måste köra rätt tidigt imorgon, måste nämligen vara i stan, på jobbet klockan ett. Vi ska ha höst städning och sedan käka mioddag, de kan bli väldigt trevligt faktiskt :)
Nu måste jag gå och duscha, annars kommer jag aldrig bli klar känns de som! ;)

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

sv: Ja fyfan, den åkte i soptunnan ;) Haha

2010-11-06 @ 16:43:59
URL: http://shanneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0