Idag vaknade jag runt tolv. Jag är uppe allt för sent på kvällarna/nätterna så det är därför jag vaknar så sent. jag behöver min sömn helt klart!, Förstår inte varför jag inte lär mig?!

När jag äntligen hade tagtit mig ur sängen åt jag frukost. Efter det tränade jag en timme, vilket var väldigt skönt men jobbigt! När jag tränat klart gjirde jag lunch. Jag åt varm blåbärssoppa och skorpa! Sedan var klockan helt plötsligt kvart i tre, och jag skulle börja jobba halv fyra. Den tiden brukar jag absolut vara klar att gå till jobbet, men idag hade jag inte ens duschat när klockan var kvart i tre.. Så de blev lite stressigt, eller mycket stressigt om jag ska vara ärlig! När jag väl kom till jobbet var det bara minuter kvar till att jag skulle börja jobba, men kände mig fortfarande stressad konstigt nog! Jobbet gick bra, och det var lugnt :)
När jag kom hem satt mamma och (halv) sov i soffan, de hade hon tydligen gjort hela kvällen, haha!
Jag tittade på en dokumentär som hette ''svenska systrars lek med döden'' sjukt att människor kan bli sådär säger jag bara!
 
Nu har jag tittat på ett program av UNG OCH BORTSKÄMD! Det kan vara en av de roligaste reality serier jag har följt! Jag hatälskar Jean Pierre och älskar Daniel, haha! Har ni inte sett de måste ni titta på de!
titta här!



Nu ska jag ta pch sova! Imorgon är jag ledig och dagen inleds av träning och efter det stan med Anneli, me like!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0