depp

Nu kommer de komma ett sånt där inlägg som säkert är sådär jätte tråkigt att läsa. Men jag känner att jag bara måste få skriva av mig ibland.

Ibland hamnar jag i sådana perioder då ALLT känns jobbigt, allt känns meningslöst och allt är tråkigt.
Vet inte om de bara är jag som har sådana perioder?
Jag känner mig värdelös och jag känner mig ful, riktigt ful!
En god vän till mig sa ''Du kanske jobbar för mycket, du hinner kanske inte med att leva!''- och ibland känns de som att de verkligen är rätt! jag hinner inte träffa nytt folk, jag hinner inte festa, jag hinner inte leva helt enkelt. Man kanske tar allt för givet för ofta?!
Vissa gånger måste man prioritera, vill jag verkligen träffa nytt folk så har jag ju tid, men då blir jag lidande i slutändan. Jag blir mycket tröttare och jag orkar inte ge lika mycket på jobbet. Det är väldigt tråkigt, eftersom jag mer än gärna skulle vilja kunna göra båda sakerna utan att de ena eller de andra ska bli lidande!

Jag kommer nog inte blogga på ett par dagar. Har liksom ingenting att skriva och känner mig inte sugen helt enkelt..


This is my brother who lives in Finland. I miss him very much, i wish we could meet more often!
I love you Kari ♥ I hope we see each other soon!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0