8 november 2010

Oj oj oj, vad tiden går fort!
Nu är det november, inte långt kvar till december och jul! Vad ska man köpa för julklappar och till vilka ska man köpa?!
Cicci och Anneli ska vi köpa julklappar till varandra? :o :p

Imorgon blir jag ensam hemma i lite mer än två veckor!
Mamma och Micke ska nämligen åka till Thailand med Janeth och Ante! Hoppas att dom får roligt :)


Jag vet inte vad jag ska skriva, jag kanske har en sorts bloggtorka?!

Jag kan ju beräta om vad som händer i mitt liv.
Jag jobbar på ett ställe som heter restaurang 49. Det ligger mitt i stan i Hudiksvall.
Jag har snart jobbat där i ett år, började nämligen jobba extra där i december :)
Trivs väldigt bra med mitt jobb! och jag är väldigt glad att jag överhuvudtaget har ett jobb i dagens samhälle =D
Vet inte vad det är med den här årstiden som gör mig så deppig, är det någon som känner likadant?
Kan det vara för att det är mörkt, kallt och tråkigt bara man tittar utanför fönstret..
Uppenbarligen mår jag inte bra, och det jobbigaste av allt är att jag inte vet varför?! Då kan jag heller inte göra någonting åt hur jag mår. Visste jag vad som var fel skulle jag lätt kunna göra någonting åt det.
Nu är mitt liv som det är och i de flesta fall mår jag faktiskt bra!






Nu ska jag titta på dansbandsbrudar, haha!
blog you later!
xoxo♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0