24 november.

En månad kvar till julafton! Tiden bara flyger. Synd att de är ♥så himla kallt ute, och att de blåser så sjukt mycket. Annars hade jag nog varit ute just nu, kanske tagit en promenad.
Idag har jag jobbat 10-15. Det gick hur bra som helst. Jag trivs så sjukt bra på jobbet :) Im happy!
När jag kom hem kände jag att jag behövde vara ''soffpotatis'' för en stund, jag tittade på top model, det var ett gammalt program.
När de var slut tog jag på mig sport bhn och träningsbyxor och ställde mig framför tvn, och tränade med/ till Wii fit plus! Tiden gick så sjukt snabbt, och tillslut blev det två timmar, känns underbart! Men fy vad jobbiga vissa övningar var. Samtidigt som man håller på att bryta ihop för att de är så jobbigt, ska man hålla balansen och se till att stå rätt, krångligt de där :p
Men nu har jag gjort mitt pass för idag, igår tränade/ spelade jag i en timme :) Får se hur de blir imorgon :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv, eller kanske någon film? ;p

Btw, nu landar mamma, micke, janeth och ante på arlanda, så ska vänta på ett samtal från henne också :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0