22 november!

Idag har jag jobbat, jobbade lunch. Efter jobbet och allt vad som hände där lämnade jag det och gick hem. Jag kände för att göra klar min storstädning som jag gjorde igår. Igår dammade jag alla möjliga hyllor och dammsugade och även torkade golvet. Så idag rensade jag min garderob och lite lådor! Förstår inte varför man spar på så mycket skit?! Speciellt papper, hur mycket onödiga papper som helst, usch!

Iallafall, när rensningen var klar gick jag till jobbet och umgicks med Joannis, Magnus, Robin och Emma en stund! Sedan var det dags för mat, så jag gick hem och värmde på gårdagens dvs: grillad kyckling, ris och bea, mmmm!

Nu ska jag fortsätta titta på svenska hollywood fruar.
Blogg you later!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0