11 november 2010.

Idag är det torsdag. Jag jobbade lunch idag, det gick bra, men en stund var det sjukt stressigt. Det är skönt när det är stressigt! Vissa frågar mig hur jag kan tycka att det är skönt när det är stressigt, och jag har egentligen inget bra svar på det. Det enda jag kan säga är att när det är stressigt och när man gör saker utan att ens hinna tänka, då känner man hur viktig man är som person, och man känner också hur sjukt mycket man kan. Eftersom man gör alla dess saker som en robot. Det är en skön känsla helt enkelt!

När jag kom hem tittade jag på the Ana gina show. Ett kort program som går på svt play. Rätt roligt faktiskt :) Har någon av er sett det? :)

Efter jag tittat på de två avsnitt som jag inte sett tidigare så tittade jag lit på nyheterna, man måste hänga med i världen liksom. Vill ju veta vad som händer, och eftersom min pappa just nu är i Florida och min mamma är i Thailand, vill jag veta om någonting händer där :p

Efter nyheterna tittade jag på paradise hotel. Förut gav jag upp det programmet, tyckte att det var sjukt dåligt. Men det kanske var att jag behövde en paus? För nu tycker jag att det är bra igen, vet inte om det är på de goda eller de onda?
Klockan halv nio la jag mig i sängen för att titta på en film, tänkte titta på Sydney white, men den hade inte laddat klart då så jag tittade på The last song istället! Den filmen är så grymt bra tycker jag! Jag grinar liks mycker varje gång, vet inte om de är för att jag känner igen mig i Veronica eller om det är för att det verkligen är sorgligt? har någon av er sett den?- vad tycker ni om den filmen isåfall? :)

När jag tittat klart på filmen tittade jag på veckans avsnitt av the Ana gina show, kommer nya program varje torsdag klockan åtta, just so you know!

Nu tänkte jag lägga mig och läsa och varva ner lite innan jag ska sova. Börjar inte jobba fören klockan elva imorgon, vilket är skönt. Jag får en liten sovmorgon, dock ska jag jobba heldag så jag tycker att jag förtjänar den där sovmorgonen, eller? :)

Godnatt på er!
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0