Torsdag!

Måste bara börja med att säga TACK för en trevlig kväll som vi hade igår på Manis. Det började med att jag åkte till Matilda, och där var även Malin och Klara, efter en stund kom Sara och lite senare även Janine! Vi hade bestämt att vi skulle på manis och ta något att dricka och umgås! Vi velade fram och tillbaka om vi skulle gå på manis eller bockarna. Men det blev att vi gick på manis till slut :) Vi skrattade, skrattade och skrattade lite till! Tänk vad sex tjejer kan ha roligt tillsammans :)

Idag hade vi en lektion, svenska! Den höll på från åtta till tio. Vi kollade på film och så var det några som gjorde muntligt anförande som våran lärare kallar de. När vi slutade så åkte jag, Sara, Matilda och Janine ner till Matildas lägenhet och väntade på Malin och Klara(De fick inte plats i bilen). Klockan elva gick vi till Amanda's och skulle äta lunch, vi stog och hängde utanför dörren tills de öppnade, haha! När jag hade ätit klart måsta jag skynda mig hem till hunden för hon måsta gå ut. Vi mötte mamma sedan gick vi hem, och klockan ett var vi i Harmånger för mamma hade tid hos doktorn. Nu har vi nyss kommit hem!

Vi hämtade studentskylten idag! NU är det nääääära! :D

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0