Tisdag 25 maj 2010

Idag har jag fått reda på att jag kommer få bra betyg i ''Ansvarsfull alkoholhantering'' och det är jag väldigt nöjd med! Fick även reda på att jag klarade Peter's prov som vi hade idag! =) Nu är det endast två saker kvar i skolan! ''Gesäll''-prov i servering imorgon och prov i barteknik på tisdag!
Imorgon har vi även studentfotografering klockan kvart i sju på morgonen, gäsp!

Usch, jag har ont i örat :/ Känns som att jag har öroninflammation i ena örat (där jag piercat mig)
Hoppas att jag kan sova inatt bara. Vill inte se förjävlig ut imorgon på fotograferingen!

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig... Godnatt!

xoxo♥


Kommentarer
Postat av: cilla

Nä jag var hos läkaren hela morronen, var klart runt 12 å då for jag direkt upp till broman på informationen. Var det många som kom? :)

2010-05-26 @ 16:16:10
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0