studenten!

Just nu känner jag att jag skulle kunna spy på skolan. Orkar inte med detta!
prov/ redovisningar vi har kvar i skolan:

- Nationella prov, skriftligt (svenska)
- Nationella prov, muntligt (svenska)
- Muntlig redovisning om valfritt U-land (samhälle)
- Redovisning av projektarbete.
- Prov i dryckes kunskap ( STORT!)
- Prov i barteknik
- Projektrapport ska inlämnas.
- Slutprov i ansvarsfull alkoholhantering.
- ''Gesällprov'' - Servering.

Allt detta ska vi hinna med under de få dagar vi har kvar i skolan, närmare 15 dagar!

Jag är så stressad så jag vet inte ens vart jag ska börja!
Varför satte de våran praktik såhär fel?!?!, Vi hade väl kunna gått i skolan och gjort det mesta, så att vi hade 6veckors praktik och när vi kom tillbaka till skolan skulle vi gå 2 veckor max, isåfall skulle det ju bara ha varit roligt att gå ut skolan.
Just nu känner jag att jag inte vill att dagarna ska gå, jag vill inte ta studenten, för det känns som att vägen dit är så himla lång!

Tack!, nu har jag fått skrivit av mig. Men ni måste väl hålla med om att detta är fel?
Vi som haft en sån skön linje, men mycket praktiskt och lite teoretiskt, men vad hände nu liksom?!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0