Lill- lördag!

Igår var det onsdag för er som missat de?!
Jag gick upp rätt tidigt, åkte ut till Annsofie och var där med henne en stund :) Sedan åkte jag hem och gjorde iordning mig, åt, satt vid datorn.. Sedan runt sju tiden åkte jag till Stocka. Då åkte jag till Elin och efter en stund åkte vi och Thomas in till stan för att käka lite och hämta Elin's kompis Elin :)
Vi åkte några varv runt stan och sedan åkte vi tillbaka till Stocka :p Väl där gick Elin och Elin hem, och jag och Thomas satt på kiosken och pratade en stund, sedan kom Marcus och hämtade Thomas så for dom till stan :p
Jag skulle åka till Elin och umgås en stund innan vi skulle åka till stan. Men så blev det inte, jag gick in till Cicci och där blev jag kvar minst en timme? :) Sedan hämtade jag Elin och Elin och vi åkte till stan. Väl hemma ställde jag bilen på parkeringen och hoppade in i Marcus bil där även Thomas satt :) Vi åkte runt och skjutsade folk till typ tre?, efter det skjutsade dom hem mig och jag somnade nästan direkt :)

Hur var eran lill-lördag? - Blev det utgång? :)



xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0