Onsdag 26 maj 2010

Idag är det onsdag och jag har kunnat checkat av ännu en sak på att-göra-listan innan studenten! Jag känner mig inte helt nöjd, men helheten var ändå bra! Fick 4 av 5 möjliga(skala).

Just nu sitter jag i soffan och tittar på 'projekt runaway'. De ska göra en bröllopsklänning, detta kan bli roligt!
Funderar på hur jag ska göra ikväll. Matilda, Klara, Malin och några fler tjejer från klassen ska gå ner på manis och ta någon drink/öl eller cider. Några utav dom kanske går på bockarna sedan. Jag har inte bestämt mig rikitgt ännu hur jag ska göra. Tänker även på; Vad är det jag gör här hemma då? Så troligtvis blir det til att gå ner. Men frågan är då vad ska man ha på sig om man inte ska ut senare? - jag har ingen aning! Haha..

Nej nu ska jag ta en paus från datorn, och sedan kanske hjälpa mamma att laga mat när hon kommit hem :p

Hörs senare!
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0