Mors dag!

Idag är det alla mammors dag!

Jag vaknade klockan tolv idag. Då gjorde jag iordning mig och så gick jag ner på stan. Tänkte köpa blommor till mamma, och så blev det också. Jag visste inte någonting annat jag kunde köpa. Mamma hade inte önskat sig någonting och hon har allt hon behöver :p 

Igår åkte jag till Stocka för att umgås med Elin och Elin :) Vi satt hos Elin till klockan tio ungefär, sedan åkte vi till Bergsjö, för där var det cruising! Det var rätt tråkigt där så vi åkte in till stan för att gå på McDonalds! Det var ett litet även i sig! Jag beställde en Mcflurry smarties och fick daim. Jag beställde även två cheesburgare naturell(endast ost), men fick en naturell hamburgare(bröd och kött) Och sedan skulle jag beställa en till cheesburgare och en till Elin( jag råkade häva den på golvet!), men de fick vi gratis! Vi fick även behålla den färsta Mcflurryn, med daimsmak! Haha, vi hade roligt iallafall :)
Sedan åkte vi tillbaka till Bergsjö, för det skulle vara lite mera folk där än innan vi åkte! Dock mötte vi en massa raggarbilar och när vi kom dit var de lika mycket folk som innan men nästan inge bilar. Vi åkte tillbaka till stan igen och när jag väl kom hem somnade jag direkt!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0