måndag

Nu är det måndag igen! Jag känner att denna vecka kommer gå fort (hoppas på det iallafall). Idag har jag hunnit med rätt mycket, känns de som iaf! Muntlig redovisning i svenska B-Nationella, Muntlig redovisning i Samhälle- U-land, lämnade in min krönika(kollade så att hon fått den) Ja och ikväll ska jag, matilda och Sara göra projektrapport som måste vara inlämnad imorgon!

Såhär ser mina två veckor ut som jag har kvar i skolan!

Imorgon har jag prov i Dryckeskunskap!
På onsdag har jag ''Gesällprov'' i servering.
På tosdag är det ingenting speciellt förutom att vi har studentfotografering klockan 7.45 på morgonen!
På fredag är vi ledig? Vanliga lektioner?

Nästa vecka!
På måndag har vi avslutningsluch med lärare.
På tisdag har jag barkunskaps prov!
På onsdag är vi troligtvis ledig.
På torsdag är vi troligtvis ledig! Om vi inte ska ha föräldrarmiddag?
På fredag är vi ledig!

Den 11/6 tar jag studenten, som jag väntat på den dagen!

Nej nu ska jag gå och äta mat!

Skriver mera senare.
xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Cilla

skulle inte vi knäppa korten på onsdag? :o

2010-05-24 @ 21:39:10
URL: http://cillapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0