Hoppas!

Igår åkte jag och mamma till Sundsvall runt sju tiden(på morgonen). Cicci hade en del av sitt gesällprov, så klockan halv nio skulle hon färga mammas hår och få det lika färg överallt! Sedan när mamma var klar åkte vi ut till birsta. Jag fick med mig två par skor hem :). Klockan halv tre hade jag tid, för Cicci skulle klippa mig ''fri dam'', så hon klippte topparna bara :) Idag har hon två moment kvar att göra, sedan får hon veta om hon klarat det eller inte. Hoppas, hoppas, hoppas! När Cicci var klar åkte vi hem, jag följde med till Stocka. Och där fick vi hemskt god mat! Sedan ringde jag Thomas för att höra om han skulle åka på crousingen i Gävle, och vi bestämde oss för att åka och sagt och gjort, vi åkte dit, var där en timme kanske sedan hem igen :)

Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Runt två tiden ska jag åka till Stocka, för att träfa bror och kanske pappa. Tobias ska även åka med mig :)


                                                Här är skorna jag fick med mig hem igår :p








xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0