gårdagen

jo, igår åkte jag och lämnade Mitzi i via, för mamma o micke var på furuvik, och jag skulle jobba. Efter jag lämnat henne åkte jag förbi Stocka och hämtade upp Elin som också skulle jobba.
Jag, Elin, Anneli och Elin åkte ut till Ers jons gård för att börja jobba, klockan tre var vi i klångsta. Men problemet var då att de inte fanns någon nyckel, så vi kom inte in och kunde förbereda. Så det blev rätt stressigt där en stund, men det löste vi :) Runt tio åkte Helena och Lisa hem, och jag och Anneli stannade för vi skulle stå i baren.
Vi hade rätt roligt! Klockan blev ungefär halv tre ´när jag var hemma!

Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår :)

Nu ska jag äta lite glass, för jag har nedrans ont i halsen. Sedan ska jag skriva ett pm och förbereda för muntliga nationella i svenska som jag troligtvis ska göra imorgon...

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0