Fredag 28 maj 2010

Idag är det fredag och det innebär att jag kan sova imorgon! Är så himla trött..

Skolan idag kändes något onödig! Vi skulle börja åtta och sluta klockan två med lunch där emellan. Men iställeyt började vi kvart över åtta och slutade nio. Jag fick veta min betyg och sedan fortsatte vi att titta på en film med svartvit bild (tv funkade inte normalt) och halv text (formatet var fel).. haha! Komiskt..

Nu har jag iaf nyss kommit hem, åkte ut till Janeth en sväng för att mamma var där med Mitzi, så att hon och även Janths hundar fick leka av sig.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska försöka sova en stund tror jag, trött tjej!

Btw, igår var jag och Sara på premiären av Sex and the city 2, otroligt bra film! Lätt värd att se :D

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0