En dag på stan!

Hej alla glada! Visst har det varit underbart väder idag? - Det tycker iaf jag :)

Idag vaknade jag runt nio och då gjorde jag mig klar för att gå ner på stan. Efter en stund kom jag på att några från klassen skulle träffas hos Klara och göra våran studentskylt - Den som tvåorna går med innan vår klass i studenttåget! Den blev bra, men det tog tid, men var ändå rätt roligt! :)

När vi var klar med den gick jag ner på stan och träffade Anneli där. Jag hade skrivit en "inköpslista" och jag handlade allt som stog på den, förutom kläder, men jag var inte säker på om jag skulle köpa det heller. Jag tycker att det var bra gjort! :) 
 
Det jag handlade idag var : 3par trosor, parfym(can can), rött läppglans, foundation, vit skjorta, skrubbhandske, hårfärg, sminkborste, ögonskugga, örhängen och studentpresent till Cicilia :D
Allt detta kostade runt 1300:- då åt jag mat och fikade även för de pengarna! :)



Snart kommer Cicilia hit hon ska sova här inatt :) Och imorgon åker vi till Stocka!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0