» Cruising «

Jag har nyss städat trappan idag, och jag kan säga att det behövdes verkligen!
Snart kommer Cicci hit och vi ska äta tacos och mysa en stund innan det vankas fest! ikväll är det crusing i Hudiksvall :) Idag ska jag festa för första gången på typ 2-3 månader! Hahah, detta kan bli roligt ;)
Hoppas på en trevlig kväll med mycket folk och mycket fina bilar :) Jag, Cicci, Thomas och kanske Henrik ska troligtvis åka i Thomas pappa's bil =D

Vilken härligt väder det är idag! Det är tillochmed varma vindar :) 20 grader i skuggan på balkongen, kan det bli så att jag och Cicci sitter på balkongen och äter lite senare? :)

































xoxo♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0