Betald

Nu vill jag bara meddela alla mina kära läsare att min, Anneli och Cicci's resa till Ayia napa är betald och klar! Vi åker som sagt 20 augusti och kommer hem 3 september. Detta kommer bli underbart roligt och soligt :)

Idag kom jag hem från skolan halv fem, HALV FEM!! Det är sjukt, vi var kvar så länge pga min klass inte kan diskutera normalt. Det är två saker som vi måste prata om: Klassresa och Karnival. Sedan är det såklart Champagnefrukosten också, men det är nästan färdigplanerat :) Jag orkar inte ens lägga energi på det där känner jag. Min klass kan ändå inte enas om någonting.. Usch!

Just nu är det hockey VM på tv; Sverige mot Schweiz och Sverige leder med 1-0. Ska nämligen fortsätta att titta på det nu.

Ha en bra kväll :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0