31 maj 2010

Oj, imorgon är det första juni! Kan ni fatta det?! Inte jag iaf.. Imorgon kommer även min bror från Finland hit :D
Dock kan jag inte träffa honom imorgon, då jag går i skolan, sedan ska jag jobba från klockan fem :)
Jag ska åka ut till Stocka på onsdag för att lämna en nyckel till Tobbe eller kanske Jimmie?! :) Så då tänkte jag åka förbi Annsofie(troligtvis är bror där då) en sväng på hemvägen, mamma ska också med då :)

Här kommer två bilder på min bror Kari





Imorgon har jag ett prov i barkunskap eller vad man säger! Med det menas teoretiskt och även praktiskt (stå i baren och göra en drink). Usch, jag vill verkligen inte göra detta, men det måste ju göras. Jag tror inte direkt att man kan sänka sig för ett prov, eller jag hoppas inte det iaf, för då ligger jag illa till :p

Nej usch, detta blev ett tråkigt inlägg! Återkommer imorgon eller på onsdag! :)

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0