2 maj 2010

Nu sitter jag här i soffan igen. Tänkte snart gå och lägga mig, har för en stund sedan kommit hem från Stockholm! Jag, mamma och Micke åkte dit igår och jag körde både dit och hem. Det är bra för mig att träna på att köra i sthlm och att köra till mormor & morfar, kan vara bra om jag hittar om jag vill åka dit själv någon gång :p 

Mina planer imorgon är att inte sova så hemskt länge sedan tänkte jag följa med mamma till Janeth och titta på hennes nya hundvalp. på eftermiddagen någon gång tänkte jag cykla en tur med min nya cykel :) Hoppas att Anneli vill följa med :p
Nej nu började det en film på tv som kan vara rätt bra. Godnatt :)

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0