12 maj 2010

Imorse vaknade jag runt halv tio, jag som skulle ta sovmorgon.. Varför är det alltid så, när man FÅR sova så kan man inte?!, blir alltid lika less.

Efter jag hade duschat och gjort mig klar tog jag bilen och åkte till Ström för att träffa Annsodie och Emma :)
Nu har jag varit hemma en stund, har precis ätit ''lunch''- äcklig kräm med bitar i :S
Ikväll ska jag nog åka till Stocka och umgås med lite folk, kan bli roligt ;)
Jag har beslutsångest! -Vet inte om jag ska äta en pubmacka med Sara ikväll eller om jag inte ska göra de. Äter jag hemma så kommer jag iväg till Stocka mycket tidigare, och kan åka hem tidigare. Äter jag på bockarna kommer jag väl inte iväg förrens åtta, halv nio.. Svårt!
Men som det verkar nu ska Micke laga någon kycklingrätt, kan bli hemskt gott de :)

Ha en bra kväll ;)

xoxo♥
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0