The hills

Är äntligen hemma från skolan. Kändes hemskt onödigt att åka imorse. På dryckeskunskapen tittade vi på olika klipp på youtube i en timme, sedan spelade vi spel i en timme. Efter det hade vi lunch och då åkte jag, Matilda, Sara och Madelene ner till Jambo och åt där. Kanske inte den bästa lunch jag har ätit men fan så mycket bättre än på skolan. Iaf efter lunchen åkte vi upp på broman och skulle ha en timmes lektion med Mona, jag skrev lite på nån stencil som vi fick, ingenting nödvändigt (tycker jag). 

Iaf så ligger jag i soffan just nu och tittar på the hills marathon! Mamma snackar i telefonen med den vi kanske ska köpa hunden av! Det verkar som att det lutar som ett köp :) Och i så fall får vi hunden typ nästa vecka eller nåt =) 

xoxo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0