skolan

Yes! Idag är sista dagen jag sitter här i skolbänken, på åtta veckor och en dag, haha viktigt där ;) Nu har jag lov i en vecka sen har jag praktik i sex veckor och sedan har jag ett till lov. Måndagen vecka arton har vi studiedag, det är skööönt!

idag ska jag ner till polisstationen. Sedan ska jag hem med bilen och efter det ska jag troligtvis käka lunch med cicilia på stan! Cicilia ska även klippa Malin, så får se om vi hinner gå ner på stan och ta en lunch :p

Vad händer i helgen gott folk?!

nej nu orkar jag inte sitta här längre. Jag är klar med min fördjupnings uppgift och klockan är kvart i nio, vi slutar klockan elva och jag har ingenting mer att göra, tänker inte sitta här i två och en halvtimme till utan att göra någonting!!!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0