johan falk.

Ja, nu sitter jag här framför tv:n igen. Det är johan falk på tvn, tror det är operation näktergal, inte så bra den heller.

Idag åkte jag och hämtade Cicci hos Anneli runt tolv kanske? Sedan åkte vi till stocka och bara var. Vid tre åkte jag och brorsan till karin för att äta lite tårta :p Efter besöket hos karin åkte vi för att titta hur annsofie och roger har det i nya huset, huset var fint och så :) När vi var klara där åkte jag till Cicci igen. Sedan gick jag till Elin för att hämta henne och jossan. Efter det åkte vi in till stan, och nu sitter jag som sagt framför tvn :p


jag och Cicci i Cypern! Saknar det!


Vad har ni gjort ikväll?

xoxo♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0