jesus!

.. vad Mitsi är söööt! Tyvärr har jag ännu inte fått någon bra bild på henne, men det kommer så snart som möjligt! (Det är som att ta kort på ett litet barn)  
Nu var det länge sen jag skrev igen. Men jag har faktiskt en anledning! I lördags var jag ut så mådde inte sådär tipptopp i söndags. I måndags jobbade jag lunch och sedan när jag kom hem väntade jag med spänning tills Mitsi skulle komma hem. Så nu sitter jag här och skriver igen, nu när jag har tid och ork :) Imorgon är det fest som gäller! Det blir jag, mattan, klangen, jempa och Cicci som ska ut :p Frågan är bara, vart är förfesten?! Vid sjutiden ska vi gå och käka på böcks sedan drar vi och dricker lite innan vi går tillbaka dit (: Jag ska snart ringa och boka bord, så att vi får någon plats. Skulle vara rätt surt annars. Men de löser sig :D

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0