godnatt

Just nu sitter jag och tittar på American gangster och det var den mest värdelösa film jag någonsin sett. Sjukt dålig. Har ingen bra handling, hoppar mycket i berättelsen och känns lite overklig på nåt vis.

Jag ska nu gå och lägga mig och sova. Underbart! Imorgon kanske jag ska på stan med Anneli. Men måste vara hemma runt halv tre, för då börjar mamma jobba och någon måste ju vara hemma med Mitzi. Funderar på om jag ska hitta på någonting imorgon efter att Micke har kommit hem. Det är ju faktiskt sista dagen på mitt lov.
På tisdag börjar jag praktisera och gör det tisdag-lördag i sex veckor. Alltså kommer jag inte kunna gå ut och ha roligt på sex veckor. Kommer inte kunna jobba heller, that sucks! Men men, jag visste ju om att det var dom dagarna jag skulle 'jobba' när jag sökte. Hoppas bara att jag trivs :) Men det tror jag. Är ju inte själv, Tobias ska också vara där, fast i köket då :)

Godnatt alla läsare :)
xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0