21 mars 2010

Idag är det söndag och jag känner mig på hyffsat bra humör, känner mig även mycket bättre i in förkylning (y)
För en stund sedan åkte Veronica och Stefan hem, tråkigt men det var roligt att ha dom här :) Jag ska snart åka och handla lite götta tills ikväll :) Var så himla sugen på godis igår, men då hade jag ju druckit lite Rotari, så kunde inte köra. Och jag ville inte direkt gå till statoil. Så jag sparde mig tills idag :)

Just nu sitter jag och tittar på skidskytte, hoppas det går bättre för Helena jonsson idag. Inför OS var hon hur bra som helst, men under och efter OS tappade hon helt formen. Man kan ju hoppas att hon har lite form kvar nu när det inte är många tävlingar kvar i värdscupen :)

Imorgon ska jag åka till ström, för att hälsa på Karin (farmor) och så ska jag titta på ett hus som jag ska städa nästa helg. Jag måste se hur stort det är och så ska vi prata lite om vad jag ska få för betalning :) Jag säger bara "hoppas att det är ett lättstädat hus och att det inte är så stort" :)

Kanske far en sväng förbi strandvägen imorgon också :p

xoxo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0