17 mars

Idag är det onsdag. Och jag längtar tillbaka till skolan. Sjukt att ens säga så, men jag tycker inte om praktik. Speciellt inte när vi har praktik i sex veckor! :o Igår gick det ganska bra, jag hade hand om de fem gäster som kom på hela kvällen. Hoppas att det kommer lite mer folk idag. Det blir så mycket dötid annars.
Imorse när jag vaknade kände jag mig sjuk. Jag hostade, hade ont i halsen, kände att jag började bli sjuk i kroppen osv. Jag ska gå till praktiken iaf, om jag mår såhär hela kvällen idag så går jag nog hem, och så är jag hemma och kurerar mig några dagar. Det känns lite oansvarigt om jag inte skulle gå dit alls idag, eftersom igår när jag var där så var jag inte sjuk. Isf tror dom säkert att jag inte vill komma..

Men men nog snackar om praktiken.

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0