1 mars 2010

Åh herre gud! Det är redan första mars. Är det inte sjukt vad tiden går?
I helgen har jag varit med Elin, vi eller iallafall jag har en trevlig helg bakom mig. I fredags åkte vi bil med Rodney och grabbarna, i lördags var vi hos Rodney med lite folk sen var vi hos Tobbe. Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Rodney och hade det skoj! Jag och Elin kom hem runt halv fem på morgonen och det är ganska sent med tanke på att vi inte hade druckit en droppe alkohol! Men det var ändå skönt att inte dricka denna helg. Skönt att vi kunde ha så pass roligt även utan alkohol :) Eller vad tycker du Elin? 

Just ja, nu har våra möbler kommit hem. Vi har fått: 3sits soffa, 2sits soffa, fåtölj, vetrinskåp, matsalsbord + stolar och matta. Vecka elva skulle mamma och Mickes sängar komma!

Skriver mera ikväll!
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: elin

jag håller helt och hållet med dig! :) <3

2010-03-01 @ 21:18:54
URL: http://elinsooderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0