studentfirande

Igår var jag och mamma i Stockholm för att fira min kusin Camilla's student! De har lite annorlunda traditioner där. De har utspring (som även Sundsvall har), det sprang ut från Globen, för det är där hennes skola ligger, sedan träffades vi, hängde på saker och sedan bytte hon om för de skulle åka flak, och där blir de genomblöt av all öl, cider som kastas runt! haha. Runt halv sju träffades vi igen och då var det mingel en stund sedan var det mat :) Efter det var det tårta, kaffe och presentöppning. Hon blev väldigt glad över vår present, de var verkligen hennes stil :) När allt detta var klart, åkte jag och mamma hem.. Vi var hemma halv två inatt :p Jag och Mitzi sov till halv ett idag, hon som alltid brukar vilja gå ut runt tio, men inte idag :)

Om några timmar ska jag iväg och spraytanna mig med Cicci! Hoppas färgen blir bra och att de inte blir fläckigt tills på fredag då det är min tur att ta studenten =D

Imorgon ska jag och Anneli åka till Sundsvall för att fira Cicci's student, vi kommer troligtvis ha med oss Elin också :) Det blir nog roligt!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0