Godmorgon!

Nu är det morgon, eller vad säger ni?! Klockan har passerat halv elva och jag har endast hunnit äta frukost.
Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Melissa Horn, henne hade jag nästan glömt bort :o, Elin ligger här bredvid mig och sover nästan :p

Jag måste snart göra mig klar, för att gå ut med hunden, skulle egentligen ha varit på apoteket åt mamma, men de orkar jag inte, så de får hon göra själv! Går hellre ut med hunden än att gå ner på apoteket :p

Ikväll ska jag och tre tjejkompisar ha film/myskväll här hemma! Mamma och Micke åker till Värmland idag vid fem och de tar med sig hunden :) Så jag är ensam hemma i helgen :), dock ska jag inte vara hemma så mycket då jag ska jobba både fredag och lördag, och imorgon efter jobb åker jag till Stocka för att fira midsommarafton :)

Nej nu läre jag göra mig klar! Hoppas ni är ute i solen mycket nu när de är så fint väder, jag vet att jag inte är det..

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0