..

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA, FY FAN VAD JAG ÄR BRA, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! =D

Igår tog jag studenten! Blev jättenöjd över presenterna, tack alla!
Jag var glad över att alla kunde komma (Dock inte Elisabeth, Herdi och Isak).
Jag var glad över att gå ut och träffa alla studenter!
Jag var glad över att nästan alla som var ut var glad (De flesta gick omkring leénde, även jag)
Jag var glad över mycker den kvällen!
Dock var jag lite småless där en stund, men de gav sig de med! :)

Idag vaknade jag halv två ungefär, då åt jag och Anneli frukost, sedan åkte vi till Harmånger, och efter det till Stocka för att hämta Anneli's bil. Sedan hämtade vi pizza och åkte hem till Anneli och käkade. Sedan åkte vi ner på stan för att titta på alla som var på balen! Jag fick se de viktigaste personerna, och alla var jätte fina! Hade dock velat se Klara, men de kommer väl någon bild, hoppas jag :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart lägga ifrån mig datan och sova!, trött tjej..


xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0