6 Juni 2010

Idag är det Sveriges nationaldag! 

Och igår jobbade jag sedan var jag ut. Det var en körning på jobbet kan jag lova, sprang upp och ner för dessa trappor hela tiden, hade en gäst som inte var speciellt nöjd men innan han gick därifrån log han och sa tack!, och det är de som räknas, gästen ska vara nöjd innan hon/han går ut från restaurangen! 

Då jag slutade skyndade jag mig hem och duschade och bytte kläder, sedan gick jag ner på stan. Tyvärr var det 20 års åldersgräns på Manis och kommer nog vara ett tag till... (18 åringar hade sittit ute och kastat shotglas på bilarna som åkte förbi), det är så jävla omoget! ni förstör för alla andra.. Usch! Iallafall så gick vi på August istället, där var det rätt mycket folk, eller inte just då vi kom men lite senare! Eric Saade var också på krogen, har skulle tydligen spela vid möljen idag, haha! Han är snyggare i verkligheten än på bild ;)

Just nu sitter jag och tittar på tv, de är någon konsert för att Viktoria och Daniel ska gifta sig.. 
Jag har även nyss kommit hem, har skjutsat Annsofie, Emma och Kari till Ström. jag kan säga en sak som är säkert: Jag hatar att säga hejdå, börjar nästan alltid att gråta, usch :( Imorgon åker Kari hem, och vi ska åka till honom någonting i sommar eller kanske i september :p 

xoxo♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0