23 juni 2010

Idag är det onsdag, och med det menas utgång för de flesta, dock inte för mig. För jag har inga pengar till att gå ut och de känns onödigt att gå ut å festa nuförtiden, då man inte är så rik, haha!

Nu har jag precis kommit hem från stan, vi har varit och handlar lite mat och vi har varit på bolaget! Nu ska jag gå och städa trappan, och mamma ska ta fönstren i trappan :) Bra att hon hjälper mig med det :p När jag är klar med trappstädningen ska jag städa mitt rum och byta sängkläder osv :) Runt fyra kommer Elin hit, vi ska gå på stan en sväng, sedan sover hon över här :)

Imorgon ska jag, Elin, Anneli och Cicci ha film/myskväll här hemma :) Vi ska äta tacos och mysa med filmer :) Jag har fixat så att vi har filmerna: Älskar dig för evigt, Gracie, Sherlock holmes och Dear John, så vi kan inte säga att vi inte har nåt att titta på ;D

Nu måste jag kila! ;)
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0