19 juni 2010

Idag är det kronprinsessans bröllop! Grattis till henne,NOOOOOOOOOOT! Orka med detta skit. De tar våra pengar för att gifta sig.. De kan väl betala sitt egna bröllop som alla andra människor gör..

Igår följde jag med Elin, Henrik, Alf och Anki till Sundsvall. Jag handlade ett par skor och ett par jeans :), vi hade en trevlig dag också :) Elin följde med mig till stan sedan, och vi spelade spel till ungefär halv två, tror ändå inte att att vi somnade förens efter tre någonting..

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men nu blev det inte så för jag hostar så himla mycket och är så himla snorig, ska inte gå in på min förkylning något mera, inge roligt för er att läsa de :)

Skor från skopunkten, 299:-




Jeans från Cubus, 399:-




Nej nu ska jag titta på Top Model Kanada.
Hoppas att ni har en bra dag! =D

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0