16 juni 2010

Idag är det onsdag. Och det var meningen att jag skulle gå ut ikväll med Cådi och Astrid, mina vänner!
Men nu är det så att jag är sjuk, och även Astrid. Igår var Cådi lite surig på oss, för att vi inte orkade, men så är livet! Orkar man inte så orkar man inte :p

Men iaf, nu sitter jag i soffan och läser lite bloggar, lyssnar på musik, samtidigt som jag sneglar lite på VM som är på tvn :p

Idag mår jag faktiskt mycket bättre än igår, vilket är positivt, skulle kunna hitta på nåt idag, men ingen vill umgås med någon som är sjuk.. Så det blir kanske att Astrid kommer hit eller så åker jag upp till Lingonvägen till henne, vi får se helt enkelt :)

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: eliiiin

jag finns faktiskt också! ;)

2010-06-16 @ 14:05:51
URL: http://elinsooderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0