hmm..

Just nu har jag bestlutsångest! Jag vet inte hur jag ska göra :s. Jag funderar på att gå ut med Emma ikväll, på Sigge Hill :) Jag vet inte om jag har riktigt råd, måste spara pengar till resan. Just nu har jag lite sparat och egentligen vill jag inte ta därifrån för att gå ut, men jag kanske måste, haha! Men jag tänker som så: Jag får lön i slutet av denna månad och då kan jag lägga tillbaka pengarna jag lånat av mig själv, haha! Hatar pengar, varför kan inte allt bara vara gratis, eller kosta mycket mindre än vad de gör just nu?!

Äh, jag kommer troligtvis gå ut med Emma ikväll, och ha riktigt roligt så att de blir värt pengarna de kostar. Känner att jag har väldiga problem!



xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0