ensam..

Just nu är jag ensam hemma, och jag hatar de! Usch, finns inget värre än att vara ensam på kvällar/nätter.. På dagarna går de hur bra som helst, men som sagt kvällar och nätter utan någon i lägenheten klarar jag knappt av. Känner mig som liten igen, usch. Haha!

I helgen har jag varit i Stocka. Jag jobbade fredagen och på natten kom Thomas och gjorde mig sällskap, sedan for vi till Gnarp en sväng. På lördagen handlade jag med Emma och Annsofie, och sedan åkte jag till Stocka och sedan åkte jag och Elin och badade :)
Idag har jag badat två gånger, först en gång med Cicci, Elin tittade på :p Och andra gången med Elin, Henrik och Viktor, Thomas var även med fast han badade inte :p Jag har även tittat på film med Cicci och Elin idag, och spelat monopol med Elin och Thomas! :)

Nu sitter jag här hemma och gruvar mig för att stänga av musiken på tvn..
Men måste, annars kan jag inte sova..
Jag jobbar lunch imorgon, börjar tio :p
Godnatt!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0